تنها آرزوم همینه...

پرم از گریه نمیخوام کسی اشکامو ببینه

نمیخوام هیشکی بجز تو دیگه روبه روم بشینه

نمیخوام وقتی که اشکام روی گونه هام میریزه

دستی غیره دستای تو گل اشکامو بچینه

میخوام آروم بگیرم

میخوام آروم بگیرم تو دستای پاک و نجیبت

کسی غیره من نباشه توی قلب نازنینت

روی قلبم پا نزار،نرو که من دیوونه میشم

تو بمون که با تو باشم،تنها آرزوم همینه

تو بمون که با تو باشم،تنها آرزوم همینه...

 

وقتی دستامو میگیری غصه ها واسم تمومه

اگه یه لحظه نباشی زندگی واسم حرومه

خط به خط ترانه هامو من برای تو میخونم

بهترین دقیقه هامو وقفه عشقه تو میدونم

میخوام آروم بگیرم

میخوام آروم بگیرم تو دستای پاک و نجیبت

کسی غیره من نباشه توی قلب نازنینت

روی قلبم پا نزار،نرو که من دیوونه میشم

تو بمون که با تو باشم،تنها آرزوم همینه

تو بمون که با تو باشم،تنها آرزوم همینه...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:,ساعت 1:29 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com